| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 20 日 星期一  |
哈哈  |
| today 番尖咀拎證書 又等左好耐車 之後係地鐵站等埋ceci,nichol同亞糖 搭車搭到好辛苦,好暈.... 大家都好似搵到野做咁~~~真好--- 之後就起程去中心...去到遲左一個字...3:05先去到...但係等左半個鐘miss 先開始講成績/// 呵呵///個個都合格///冇人唔合格... 我有81分ar...係最高分個個/// miss 同我講化妝30分滿分...我有28分..個2分唔知係唔係因為條眉畫得唔好呢.... 呵...點都好啦...合格and 成績理想便可以了....4點幾先走得.... 之後有個人先到...真係冇時間觀念/// kammy 電左髮放學個陣個個都係到開會咁係咁講佢..... 之後去行左陣...再搭長途巴士回家
|
| 刊登時間:2006-02-21 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 19 日 星期日  |
| COLD |
| 今天都凍凍地...早上去左大快活食早餐...之後回家....下午3"幾4:就同mother 去良景買野打邊爐...去影相,同影印.....2個人拎著一袋二袋好重好重咁回家..... 晚上打邊爐.... |
| 刊登時間:2006-02-20 01:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 18 日 星期六  |
happy day......  |
| 今日11:幾就出門口...搭的士去吉之島食"漢楊苑"...食完都3:幾...之後就去市鎮公園行左陣...再行去屯門碼頭....行到一個地方...好大風...好凍...凍到得10度到...吹到頭都暈...but 真係幾好玩....係咁吹...若果同男朋友一齊...可能會企得仲耐ar...之後就去天后廟隔離個個釣魚地方,,,, 行到6:幾就去食野.... 睇左好耐都唔知食乜........
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-18 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 17 日 星期五  |
| 又係home |
| HAPPY BIRTHDAY TO MILK 突然記起今日係milk birthday so 就去左佢xanga 打野比佢...點知...打唔到...打左好多次都係唔得...想打比你...但又驚你個phone ga 問題((唔知打邊個no. ar)) ...so 只好係lee 到同你講生日快樂... 今日係home...早上食野...下午play computer...mother 佢......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-17 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
第一日...  |
| 今日係放假第二天,,sleep 到12:幾先起身...之後同mother and father 飲茶...等左8個字位...叫左好多野食...好耐冇去飲茶lu....食到好似第一之去飲茶咁...哈哈.... 之後去買野>> 回家play computer... |
| 刊登時間:2006-02-16 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 72 | »
|