| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 22 日 星期日  |
冇乜野ga...  |
| 今日9:幾就起身lu..之後就同爹地..同媽咪一齊去eat 早餐......好多人ar...間野big到爆ar...第二d就..>.< 小貓三四隻...之後就回家....坐下...企下..行下...但都係唔記得寄letter....寫左成日week 都唔記得寄...唉!! 5點幾就去食dinner...之後去左super maker buy 下野....又係好多人...上年lee 一個時候...我就係惠康番緊工...今年我就係番學...呵!! 好凍喔!!著多d 3先得ar!! 出街要著羽絨ar...聽日仲凍ar////凍到肺都痴ar....個頭都仲係好臭電髮水味ar...so bad...>,<
|
| 刊登時間:2006-01-22 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 21 日 星期六  |
曲左!  |
| 哈...今日一早8:幾出門口!! 去飲早荼....飲到10:幾到啦...就去左百佳and 吉島super maker 買今晚打邊爐ga 野...good ar!! (^o^) 1:幾又出門口!! 呵..因為今次係去電髮ar..呵.呵...落街就見到家燕同風靈...家燕個頭唔知倏咩鬼ar.....一電就電左我4個幾中....6點幾點電完ar...mother同我一齊電..但係佢電到4:幾就就電......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-01-22 01:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 20 日 星期五  |
(0)><(0)  |
| 今日番到school 又係學髮型,,,又見到個個扮hip ga 雞公頭ar sir....佢今日教我好想學個個3手"邊"加"邊"點整..好開心....好比心機咁上lee 一堂...但到左實習個陣...@.@發現真係好難ga...仲整得好辛苦添ar...好可憐...ar sir 較左我好耐我都係唔識...交功課個陣...我問ar sir......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-01-21 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 19 日 星期四  |
u.u  |
| 呵!!! 終於唔洗番尖咀喇...上堂個度好似嚴肅咁...大聲d講野都驚比人話ar...都係灣仔好...自由好多...今日8:15先起身ar...9:00先出門口...番到去10:16..仲以為我最遲ar...點知我係第二個番到ar... @o@...番到去只係見到ar sir 同ar徐....lee 個ar sir 係第一次見ga.........
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-01-19 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 18 日 星期三  |
=.=  |
| 今日真係早左ar!! 今日搭半已經搞掂好晒d 野lu...去到等左佢地3-4個字之後就一齊番school>>>今日都係番尖咀...今日學按摩((博頭))>> 今日全日都係我幫幫式式做...因為我唔想比人整ar...@.@ 放學lu...番home...今晚eat豆豆沙拉....牛排...三文治...香辣同father整ga好味汁...真係好好味喔...... |
| 刊登時間:2006-01-19 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 72 | »
|