| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
happy  |
| 哈哈~today 出尖咀呀!!11:30出門口!! kiki遲到ar~哼!!落到去就去buy food 喇~因為kiki未eat野~咁之後就好白痴咁趕車車wo~哈哈~由街頭跑到去車站ae 好倦ar~好彩個c機等埋我地咋~唔似第二d c機咁衰ar~一見到有人趕車車就開車走!!成個鐘先出到去ar~唉~出到去就行左2個唔知咩商場同海港城ar~都冇野行ga~之後就撘地鐵去旺角喇~去左朗豪坊行左一陣就eat 味千, 之後就去旺中同潮流特區行到七點幾就去新世紀撘車番tuen mun 食dinnie喇~去到未肚餓咁呢就行左一陣先去eat dinnie喇~食完行完就回家lu~回到家都十點幾點喇!!呵呵~~今日用左好多$$ ar~用左成300蚊ar~呵呵!!!好倦ar~行左成7個商場ar~倦到抽筋ar~哈~
|
| 刊登時間:2005-12-06 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
| .,. |
| 今日都係番學la~冇咩特別啦~下個week 好cold ar~good ar~呵呵~i like~ |
| 刊登時間:2005-12-06 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
.>3<.  |
| 哈哈~今日又係番學ar~上午個堂好悶ar~係咁eat eat eat~午餐就同james eat lo~因為約好左一齊去拎學校個張唔知咩 ((會考証書)) wo~食野食得好快ar~食完野之後就撘車去吉島再行去school ar~吉島個然係吉島真係好多人ar~~哈!!到左就拎啦~去左好幾次都拎唔到今日終於拎到喇!!! 呵~拎完就番學lu......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2005-12-01 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 30 日 星期三  |
好笑  |
| today 又係上堂ar~今日上普通話ar~早上就上d冇聊堂~呵~上普通話笑死我同ar 珊ar~哈~miss 叫我地自我介紹((用普通話))~個個都講得好順利ar~到個boy 個陣個boy say 自己個name 之後就say 自己ga 興趣wo~佢say like打籃球 但係say 左打籃條ar~哈哈......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2005-11-30 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 29 日 星期二  |
都係番學  |
| 今日都係番學喇~上english 好好笑ar~哈~今日約左james 去拎証書ar~哈~5:30放學lu~約左佢5:35係輕鐵站等~佢遲到呀!佢唔記得拎8達通wo~遲到wo~哈哈~去到school d書記say 冇得拎wo~佢話佢地收左工wo~要係扮工時間拎wo~so 冇得拎ar~但係個張野要係30/11 前拎唔係就冇得拎喇~好彩james 幫我拎姐~唔係就冇左ga 喇~呵~ |
| 刊登時間:2005-11-30 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | »
|