| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
2006 年 2 月 4 日 星期六  |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
| #># |
| 今日返到school 得我同miss 兩個人...佢地個個都月黎月遲/// 今日上午畫甲...lunch 去左eat 吉野家....好多人ar....$15一個rice 真係會有好多人eat ga...排隊排到出門口都要食ar..哈/// 我地分頭buy野...番到去個lunch 好豐富ar...日日都係咁...d $......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-03 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 2 日 星期四  |
指甲..  |
| 今日番學學指甲ar....學點畫花and 挫好d甲....@>@ 冇我想像中咁難ar...仲有d冇聊ar/// 全日都係咁玩ar./... 我地玩似排擠一個人...因為佢實在太假...太冇禮貌...太扮野...太中2吹牛喇.... 唉...世上還有這些人....*>* 放學就回家lu... |
| 刊登時間:2006-02-03 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
1/2  |
| AR PUN HAPPY BIRTHDAY !! today 係1/2日....終於都放完假番學lu....呵...即係話新年都會好快過ar....今日本身係上english ga..... 但係取消左,因為d 同學話如果個日上english 就唔返wo..miss 都知就費事上....就改上第二d...今日就學面試....so lunch&......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-03 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 72 | »
|