| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 15 日 星期三  |
2006 年 2 月 14 日 星期二  |
| today .......我哭了 |
| today is valentine's day .... 祝各位happy valentine's day.... 一早10:幾就起身 同mother 去eat 早餐...係椰林食左個怪餐...個餐名叫"紅酒燴牛扒飯" 佢黎麵包>>湯>>主菜>>餐飲. 個主菜明明叫"牛扒"佢竟然比左"牛腩"又似"牛肉"又唔似ga牛唔知咩比我食....一開始食d汁..之後ea......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-15 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
school  |
| 今日番學...係化妝班正常番學日ga最後一日,,,聽日就考試喇...有d唔寫得d同學... |
| 刊登時間:2006-02-15 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 12 日 星期日  |
2006 年 2 月 11 日 星期六  |
| 行街街 |
| today同王小糖去左...旺角.... 早上係home...下午 3點幾出門口...搭58x,,,企係個度等左成4-5個字先有車...做左半個中吸塵機...搞到遲到...王小糖又等左我成半個中...個phone又冇分中...唉......之後去行花完街...朗豪方....行行下..去左味千食dinner... 之後再去行旺中...過程好多好笑野... 唔知做乜2個......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-15 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 72 | »
|