| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
頭痛!!!!!!!  |
| TODAY 10:幾起身..11:幾出街同mother 去食野...同行街...去到食大家樂.... 之後就行下...好耐冇出去lu...之後係市中心見到蔡嘉成... 佢著住西裝同佢個fd 一齊... 我由細到大都覺得一個人著3好睇唔好睇...只要佢一著起西裝一定好型((除左d樣衰個d))如果個男仔靚仔ga 著住西裝行出黎一定迷死更多少女...呵呵~~! 之後去左智樂....買左好多野... 好鬼重... 手都長一尺ar...搭車覺得好頭痛... 之後回家吸塵>>>>打機>>>>???????////
|
| 刊登時間:2006-02-24 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
請左喇....  |
| 今天11:幾..哈哈哈... 何先生打黎...佢話請左我喇... 呵... 3 月1 番工番到3月31...知道後打比ar 珊同佢講...點知佢一早知道...都請左佢...但係..唉!! 我番上午7:30-1:30 佢就番下午12:30-6:30..佢話唔好咁灰...每日都有1個鐘見到面ar,,哈..跟住再同ar 雯講我唔去見工....之後起身食野..打機...全日係home... |
| 刊登時間:2006-02-23 01:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2006-02-23 01:11 PM |
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
見工  |
| 今天.... 上午 10: 30 去見工...同ar 珊一齊去...搞笑ga 係...我同ar 珊係街見到隻黑色大狗都唔咁行過去...去到填表...等... 之後入去打字...等....再面試...見工個2個人性劉 一個係行政主任...一個係校務處主任 她們都好勁...係街見到仲以為佢地係一個平凡的主婦... 真是人不可以貌相... 11:幾先見完...之後回家...下午去飲茶...行街.......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-02-23 12:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 21 日 星期二  |
去街街  |
| 今天十二點多一點出外...到吉之島吃東西...還買今晚的晚餐...今天晚餐吃... 意大利餐喔... 呵... 坐車的時侯...我在車上看到小四那年與我一起當班長的同學...我還心心記著小時候他與我的承諾...我心想總有一天一定會實現的...
不知道他是否還記著呢...
 明天便與珊一起去面試了.... 希望成功.. |
| 刊登時間:2006-02-21 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 72 | »
|