沙蘇 '十十' '蚊蚊' "飯飯"

  

我已不再說什麼想回到過去之類的話了, 認清現在的自己 好好活下去

 

Samantha0707
暱稱: Samantha
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新定位...
2007-06-28
2007-06-26
黑色星期二
2007-06-21
文章分類
全部 (81)
好友名單
網站連結
1B 論壇
cyccYCher xanga
Floppy xanga
Joie xanga
KCC (shatin)
kwokwing xanga
Love_siuBB xanga
miyuki yahoo blog
yipeunice xanga
小白痴 yahoo blog
沙田西區第19旅童軍團
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


2007-06-21

  今日係第三日,死左...... I.S. 今次真係幾難呀!!! d 問題一點也不簡單 ><"

  考完I.S. 仲要考埋 Oral...... Mrs "Flower" 幫我地考英文oral,不停咁對住我地笑,真係一d 都唔緊張; 不過, 「先甜後苦」仲慘,中文...... Miss Chung 考...... 佢個樣超嚴肅,真係有少少驚咖,但我都要裝作「震」定...... -3-

  上星期五發生嘅事,今日應該差唔多解決了吧!!! 我想總算告一段落,要給自己一個經驗,係極之可怕嘅經驗......

  聽日考中史+ 中文聆聽呀!!! 想死......!? 中文聆聽次次都超難...... & 要+埋普通話......

*「死左」嘅定義應該唔會到不合格,只不過,未如理想吧!!!

  如果我I.S. 真係死左,請為我默哀......

刊登時間:2007-06-23 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


1st day

  完成左啦! 完成左第一日啦! 今次我唔係擔心考中文,而家擔心自己點解今日考中文都一d 也不緊張...... ><"

  考完中文 、同埋中文作文 loo...... 我撰左「風的自述」好驚離題呀!!! 仲要係說明文,唉! 好怕啊!!! 中文唔合格會升唔到班咖......!?

  我放學同黃佩君 講,我今次中文一定唔駛入返輔導啦! 佢串我...... 「唔入輔導咪入增益囉!」 你駛唔駛咁盡呀......

  好了,我要為L.S. 而努力啦!!!

刊登時間:2007-06-18 01:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


黑色星期五 感動

今日係黑色星期五,唉! 唔想多提,1B 班嘅人一定知道咩事,真係超超超...... 「黑」!!!

刊登時間:2007-06-18 01:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


2007-05-25

Sorry呀! 今日真係唔post 會對唔住自己...... ^^

                         

以上係閱讀堂上影嘅相,林老師實習嘅最後一日啦! 好驚下個禮拜一嘅來臨......!? 也好唔捨得林老師啊!

________________________________________________________________________________

放左學之後,我嘅1B 班幫林老師搞左個歡送會,林老師好感動,不過...... 佢話佢好堅強,點都唔會喊喎...... 失望......>3<

               

林老師& 曾詠珊 --- 我們的 Ms Hong Kong.

放學有去歡送會嘅人 大合照;;; 大家顯然都好興奮啊!!!

                      

呢個係葉德芳                                                              &        黎詠思(CC)

                    

Eunice & me                                                                       靚女游 ^^ 當然係名副其實啦!

呢張精華黎咖!

林老師,希望妳會鍾意& 記得我哋1B 班啦! ^^

刊登時間:2007-05-27 03:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


SORRY!!!

  對不起啊! 由於考試將至,本人未有時間/心情 去寫Blog,如果我有心情,我會即刻開POST 咖啦!!! 但如果冇時間得閒的話,由現今至6月28日,本人都暫時不會寫Blog,Sorry!

 

  But, 希望你哋可以繼續留CM啦! ^^

刊登時間:2007-05-25 10:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]