| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
今日係第三日,死左...... I.S. 今次真係幾難呀!!! d 問題一點也不簡單 ><"
考完I.S. 仲要考埋 Oral...... Mrs "Flower" 幫我地考英文oral,不停咁對住我地笑,真係一d 都唔緊張; 不過, 「先甜後苦」仲慘,中文...... Miss Chung 考...... 佢個樣超嚴肅,真係有少少驚咖,但我都要裝作「震」定...... -3-
上星期五發生嘅事,今日應該差唔多解決了吧!!! 我想總算告一段落,要給自己一個經驗,係極之可怕嘅經驗......
聽日考中史+ 中文聆聽呀!!! 想死......!? 中文聆聽次次都超難...... & 要+埋普通話......
*「死左」嘅定義應該唔會到不合格,只不過,未如理想吧!!!
如果我I.S. 真係死左,請為我默哀......
|
| 刊登時間:2007-06-23 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
| 1st day |
完成左啦! 完成左第一日啦! 今次我唔係擔心考中文,而家擔心自己點解今日考中文都一d 也不緊張...... ><"
考完中文 、同埋中文作文 loo...... 我撰左「風的自述」好驚離題呀!!! 仲要係說明文,唉! 好怕啊!!! 中文唔合格會升唔到班咖......!?
我放學同黃佩君 講,我今次中文一定唔駛入返輔導啦! 佢串我...... 「唔入輔導咪入增益囉!」 你駛唔駛咁盡呀......
好了,我要為L.S. 而努力啦!!! |
| 刊登時間:2007-06-18 01:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
黑色星期五  |
今日係黑色星期五,唉! 唔想多提,1B 班嘅人一定知道咩事,真係超超超...... 「黑」!!! |
| 刊登時間:2007-06-18 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 2007-05-25 |
Sorry呀! 今日真係唔post 會對唔住自己...... ^^

以上係閱讀堂上影嘅相,林老師實習嘅最後一日啦! 好驚下個禮拜一嘅來臨......!? 也好唔捨得林老師啊!
________________________________________________________________________________
放左學之後,我嘅1B 班幫林老師搞左個歡送會,林老師好感動,不過...... 佢話佢好堅強,點都唔會喊喎...... 失望......>3<
林老師& 曾詠珊 --- 我們的 Ms Hong Kong.

放學有去歡送會嘅人 大合照;;; 大家顯然都好興奮啊!!!
呢個係葉德芳 & 黎詠思(CC)

Eunice & me 靚女游 ^^ 當然係名副其實啦!

呢張精華黎咖!
林老師,希望妳會鍾意& 記得我哋1B 班啦! ^^ |
| 刊登時間:2007-05-27 03:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| SORRY!!! |
|
對不起啊! 由於考試將至,本人未有時間/心情 去寫Blog,如果我有心情,我會即刻開POST 咖啦!!! 但如果冇時間得閒的話,由現今至6月28日,本人都暫時不會寫Blog,Sorry!
But, 希望你哋可以繼續留CM啦! ^^ |
| 刊登時間:2007-05-25 10:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|