|
今日我好早出左門,落到樓下先記得冇帶牧童笛,之後我番上屋企攞番枝牧童笛,去到新星已經07:25,點知等到07:30Cecilia人影都冇個,於是我同Karena走先,後來先知佢冇番。番到學校同平時冇分別,特別就特別在今日靈修分享竟的人然係李傲然 =.="Oh! My God第一堂係PE,又係打排球,結果輸左好多場,之後男女對打,結果男仔輸左,個時我同D fd係則邊練習,點知我唔小心打左個球出街,之後同個fd去左汁,但係見唔到個球,原來有個"鬼老"幫我汁左,攪到我跑到熱灑,一番到去又要比賽,結果10比8贏左
。第二堂係音樂,之後係
英文
......最後個兩堂係家政,個代課老師冇番,又有另一個代課老師代佢個代課老師著西裝裙又著球鞋 =.="放左學之後我同Karena去左奇趣,我去左扭蛋,佢去左幫雪雪買文具,途中有人問我地邊隻圓規好用,我求其指左隻。走個時我係奇趣門口見到李梓禧,不過我冇同佢打招呼就走左。番到屋企,睇完電視,食完飯,發覺唔見左隻VCD,原來比呀爸攞左。
|