我唔知道究竟我係唔係鐘意你!!!
感覺上我同你只係普通朋友,完全冇其他關係...................
但係我地都承認過鐘意對方,咁..................姐係點!!!
而且
我睇你好似一D都唔 care 我,你care第二個都多個care我 T^T
但係其他人就話其實你好care我,又有人話我冇嘢要你care,所以先會覺得你唔care我!!!
咁究竟邊個係講得對??
你care第二個都多個care我????
其實你好care我????
定係我冇嘢要你care,所以我先會覺得你唔care我????
仲有一樣嘢
我係唔係真係適合你去鍾意呢???
你個班大把人好過我la,點解你要choose我??????????
咁我應該點做!!!
有冇人可以幫下我...............
|