我好想知道............我係佢心目中,究竟是一個點的人,同埋佢當我係咩..........好朋友,朋友,定係同學!!
我覺得自已是世界上最差的人,因為我樣又唔得,又冇錢,讀書又唔得,連運動都係!!!我有咩勁,訓覺,發白日夢................等懶
人先會做的事!!
"Samuel,其實你真係冇權去鐘意人,咩嘢都唔得!!!"