失戀's Blog
愛情是付出和收穫的,如果有一天你量度你以往的付出與收穫時,即代表你不再愛她了。世上最痛苦的事是兩個相愛的人不能相愛或你不知我愛你,其次是我愛你,但你不愛我。初戀趣,熱戀醉,失戀傷,癡戀累,苦戀可憐,單戀犯!!
Samuel1104
暱稱: 失戀少子
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-12-05
2007-12-03
我的第一次
2007-11-29
2007-11-28
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
失戀少子
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 2035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


2007-11-29 分類: 未分類

 我好想知道............我係佢心目中,究竟是一個點的人,同埋佢當我係咩..........好朋友,朋友,定係同學!!

我覺得自已是世界上最差的人,因為我樣又唔得,又冇錢,讀書又唔得,連運動都係!!!我有咩勁,訓覺,發白日夢................等懶

人先會做的事!!

  

 

"Samuel,其實你真係冇權去鐘意人,咩嘢都唔得!!!"






訪客留言 (返回 Samuel1104 的日誌)


紫ling 於 2007-11-30 09:00 PM 發表:
唔好咁講啦..!!
每個人都有權去愛人..!!
每一個人都會有佢既好..!!
好唔一定係要係外表見到嫁!!
可能..佢係睇內在嫁呢..!!
可能佢會知你會對佢好好呢!!
係咪^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]