點解啊??
點解個個都唔信我,唔想理我??
你成曰都懷疑我,即係唔信我............
Add完D人之後,十世之後先理我,咁即係唔想理我..............
其他人唔信我,唔想理我冇所謂,
但係宜家連你都係咁,咁算點先!!!!
如果你真係懷疑我,唔信我
唔緊要,只要我們從今日開始,互不相幹,唔再理會對方的事,咁就唔洗懷疑同埋唔信對方啦!!!!!!!!!!!!!
"我真係好希望我地關係有改善,唔想搞到大家面阻阻!!"