祝徐詠珊生日快樂!
又大1歲啦.
15歲啦唔好再幼稚啦!
加油啊.
補番個生日願望.!
我希望我能夠順利咁升班、畢業、讀大學.
其次係希望我ge屋企能夠和和平平開開心心咁相處落去.
最後,我希望我能夠同佢成為好朋友.
[如果最後一個願望唔得ge話,我希望徐子聰今次入學試可以pass.]
多謝羅羅,啊恆同詩美GE生日禮物.
今日同李子牙去左換褲,
跟住佢仲買左生日禮物比我,多謝.
之後番屋k洗頭,換3,然後出去搵3文同雪虹.
呵呵,我地周圍行,仲影左影貼.
跟住去左行街.
行左好耐,行到e+先番-_-;
多謝今日咁多人同我講生日快樂.!
徐子聰!祝你pass左個考試!
你得ge.!我信你啊.唔好唔pass啊.
係咁啦~Bye~
ThEx2nD
|