呵呵呵.!真係好忙xd
不過.無所謂啦.
唔知點解我覺得時間過得好快.
岩岩先完左校際.
5月4有個表演.
跟住放暑假.[7月期間練新秀and環保]
之後10月17日比賽[環保.]
11~12月左右比賽[新秀]
11~12月左右比賽[show1show]
12月左右比賽[無煙]
比賽後又再開始練校際.
2~3月校際初賽.
4月校際決賽.
哇.!原來我同校際咁近嫁w0!
真係唔講唔覺.
不過.我整個8月暑假可以輕鬆下.
本來8月係要比賽[黑盒].
不過咁樣太唔人道啦.[因為冇時間陪fd]
所以就唔要黑盒.
------------------------------------------------------------
只係囉甲等獎.我好唔甘心.!
不過.我認命!
5月9日ge賽後檢討會.我一定要聽清楚!
聽清楚點解只有甲等!
-------------------------
我愛上左做DSM.![即叫燈光音響]
因為輕鬆D同埋另一樣原因.!
呵~唔講點解啦.
講左嚇親你地XD.
------------------------------------------
新秀.我應該係做導演and DSM.
我第一次做導演.要努力啊xd.
加油加油再加油!.
努力努力再努力!
show1show應該都係.
校際應該係演員.
對唔住啊.我呢排都冇時間陪你地/3\
不過!過埋個香港表演.我就可以專心番學業and朋友~
所以.對唔住啊!
不過,我愛您,!xd
ThEx2nD
|