8:30叫人返集會9點幾先有人返,我就好on9咁坐係度等人返,個個都唔著制服又唔同我講可以唔著,冇個好人!之後做咩?又咪係hea,慢慢執竹整餐桌然後教form 1仔紮方回結,佢地都唔聽話又唔專心,教左好耐都唔識,唔聽算,但阿sir趕哂我們去步操,唉行都行唔到,散哂la......明日又要去團拜,真多野搞!