好多謝中史,
佢好成功咁拉低哂我的平均分
我真係極唔中意背佢
西史溫得都唔好
但考出來有82分
連我以為炒硬的chem同中文都冇唔合格
屌!
好lo下次早D背中史......
而家等派phy.卷
scout練左兩日去比賽
好奇蹟地拎左第二
我D above turn好恐怖
唔係我特登咁而係好緊張so突然冇左力轉身,
企唔穩.........次次比賽都咁,but我實在唔識點改
頒獎時係都要有團呼
等D幼童軍扮青蛙再等佢地跑走
其實好無謂
cut左呢part la,童軍企係在度等烤熟佢地就好開心咁玩.....
頂tmr又要好早起身整牙,
要等tue先可以訓耐少少
|