昨晚由上海返來
好累....
1至5日都係朝早要好早起身
成日驚俾人鬧
所以係唔係都跑
最衰中間個D死組成日慢慢踱步
我地最尾被拖慢又係我地衰
搞錯!
去左D中國館,香港館,澳門館,匈牙利館,幾間企業館,可樂館
都係走馬看花,印象唔係太深
香港館真係一D都唔抵去....
可口可樂館最好因為有得飲野同埋行(跑)得少D.....
第4日去左明珠塔and科技館之類的野
科技館睇Deep Sea人人都訓哂覺
但我竟然由頭睇到落尾
最後尾隻鯨魚BB好得意呀~~
時間真係好快過
又係時侯清埋D功課
希望做得哂la......
|