Sandychanchan
Sandychan04
暱稱: S.Y.Chan
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-4-2011
7-4-2011
3-4-2011
19-3-2011
11-3-2011
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 102
今日人氣: 33
累積人氣: 1507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 25 日  星期三   晴天


25-8-2010 分類: 未分類

 昨晚由上海返來

好累....

1至5日都係朝早要好早起身

成日驚俾人鬧

所以係唔係都跑

最衰中間個D死組成日慢慢踱步

我地最尾被拖慢又係我地衰

搞錯!

去左D中國館,香港館,澳門館,匈牙利館,幾間企業館,可樂館

都係走馬看花,印象唔係太深

香港館真係一D都唔抵去....

可口可樂館最好因為有得飲野同埋行(跑)得少D.....

第4日去左明珠塔and科技館之類的野

科技館睇Deep Sea人人都訓哂覺

但我竟然由頭睇到落尾

最後尾隻鯨魚BB好得意呀~~

 

時間真係好快過

又係時侯清埋D功課

希望做得哂la......

 

 

 






訪客留言 (返回 Sandychan04 的日誌)


s0phie1314 於 2010-08-28 03:09 PM 發表:
comment'v'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen_wong97 於 2010-08-26 08:26 AM 發表:
+ 油!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]