國慶童軍同band都有野操
但都被逼去左童軍
唉又咪係淨操2,3個圈
其他時間呆等.....
冇乜人睇
大袁sir又咁緊張死都要搵人出
我想吹野多D....
Band太勁啦大聲到我完全聽唔到command咁濟
特別係eyes right呀.......
最後我地走時band都未走
通告話5點放
其實3點就走得,嚇鬼咩.....