Sports day 2
真係好
今日曬得來有清風
做helper既都舒服少許
今日大半朝執鐵餅
boys a grade全部我都有份執
好過執D死鉛球,輕D又容易D拎
之後做左陣插旗人
諗返起露營落營釘的苦況;(
食飯前等左幾耐冇野做,恰左陣
lunch後又係坐低等event完
唉最後又要執藍椅
and搬埋個全鐵製(頒獎給比賽有頭三名的人)的台返器材室
我正式宣佈我右手真係斷啦......嗚.....
Arhhhhh!!!!!!!好唔抵呀唯一參加左的shot put竟然聽唔到冇去呀.........
PE又勁低分啦!!!!!!唔掂呀我以後一定要報2個項目呀:(
|