尋日出完隊真係成身散哂
都唔知做乜st.john大會操要分兩次
企左咁耐等到訓la
走完1,2分鐘又入返來
搞錯呀......
仲要係咁多隊人都要隔開好遠加超細步咁操
玩咩
返到學校好快操左cars
就飛去換童軍衫
sally姐入來幫我整D皮帶,領巾的野
估唔到amanda missy都入來,幫我推起D制服
(ha,我亂咁拋band套制服在D椅上面就算,missy幫我擺好D)
真係唔該哂~
parade我企左中排,open同close order都唔洗郁
正!(用st.john的方法行要幾大步下)
好彩之後D動作我都記得
最後聽多陣野就走
可能太耐冇拎支bone咁耐
拎2套制服返屋企都覺得好重...
|