考左兩日已經想死
E&RE算亂作但希望合格
Chem唔想再提
突然間之知原來唔識一樣好重要的野
天主憐憫一下我,俾及格我....
中文一卷成日問關係唔識呀!
作文作第一條,令我諗起上年2J的同學,
引用返以前某同學的(搗蛋)事=)
唉之後eng oral,
同peter,felicity,derek戴 一組
group discussion我不嬲都死
答一條問題時Mr.Wan好似無聽咁
ERS要答兩樣野ga ma
到就來講完先知冇答後半條問題!!
要等埋全部同學先走得好難受
derek做左D懊悔的動作
我都一齊做,不能接受答漏野><
跟住一路諗返點衰,
唔可能喊所以就笑左出來(冇得選擇同過度傷心我會笑)
好彩用手掩住把咀冇笑出聲,或好細聲
救命呀~~~~~~
希望聽日英文識做la
|