Sandychanchan
Sandychan04
暱稱: S.Y.Chan
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-4-2011
7-4-2011
3-4-2011
19-3-2011
11-3-2011
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 102
今日人氣: 16
累積人氣: 1529
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 5 日  星期三   晴天


5-1-2010 傷心 分類: 未分類

 考左兩日已經想死

E&RE算亂作但希望合格

Chem唔想再提

突然間之知原來唔識一樣好重要的野

天主憐憫一下我,俾及格我....

 

中文一卷成日問關係唔識呀!

作文作第一條,令我諗起上年2J的同學,

引用返以前某同學的(搗蛋)事=)

唉之後eng oral,

同peter,felicity,derek戴 一組

group discussion我不嬲都死

答一條問題時Mr.Wan好似無聽咁

ERS要答兩樣野ga ma

到就來講完先知冇答後半條問題!!

要等埋全部同學先走得好難受

derek做左D懊悔的動作

我都一齊做,不能接受答漏野><

跟住一路諗返點衰,

唔可能喊所以就笑左出來(冇得選擇同過度傷心我會笑)

好彩用手掩住把咀冇笑出聲,或好細聲

救命呀~~~~~~

希望聽日英文識做la






訪客留言 (返回 Sandychan04 的日誌)


edwin1201 於 2011-01-06 12:07 AM 發表:
我都冇做後半條..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]