今日早上唯然冇屎滴滴叫我起新,但我自已都懂起新,我唔可以依賴人叫我起新GA""^^唔知點解今日心情有d悶悶不樂!希雯都覺得我今日好少講野,平時都唔係咁GA!但我都唔知點解!可能有D心事悶在心裹,但我又唔想講出來...........中文堂,好輕鬆冇野要做,只係改文同做聆聽練習*哈!英文堂勁悶到爆,講來講去都係DISCUSS部份,我不時都恰著''''不過好彩冇訓著,唔係死得人多啦〞LUNCH,,我初時打算回家拿KEY比我細路,因此我就買飯盒食,不久先知道我條KEY放係(櫃筒)裹面,因此我只好食完去找希雯佢地,好彩佢地在餐廳食,我先找到佢●﹏●
上完數學堂就落堂LU,要補課關於英文。MISS WU比左一張練習比我地做,全卷大約十九分到,可惜自己十分到都得唔到....真係有點屎哦!
|