| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
手指仲痛  |
分類: 騎在旋轉木馬上 |
今日寧願留在家中溫習考試,
同埋準備溫英文><
家姐Juslie打比我^^
跟住同Christine吵架,
好黑人憎!!弄傷我的手指流血!!-_________-
金魚Ling話我整呀咩喊
我邊有!!><
好廢呀今日!!
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
溫習通識  |
分類: 三月的陽光 |
今日飲完早茶,
返屋企溫習L.S.(想不到好easy<33)
Miss.Cho好好人,
幫我溫習^^
HeY溫完之後,就食Lunch,
我今日睡了一陣,
今晚要做中文(Reading)同抄L.S.重點!!
遲D再講!!
|
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
好痛  |
分類: 溫柔的心底 |
好黑人憎呀唔該!!!!
又再有人畫花我張檯-___________-
手指又痛,血流到指甲呀唔該!!
金魚Ling話我自己造成,變態>.<
放學,Cheryl,郭梓琳,Cindy和文凱儀約定星期一影點紙相^^
Thx你們!! |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
點解!!  |
分類: 起秋風的日子 |
今日被呀咩話我坐佢位!!
佢喊-_________-
我很後悔Christine坐
Laura同Rachel,Juslie and細妹安慰我一會,多謝<3
金魚Ling被Laura罵,
活該!!
Laura話:遲早你們知死!!
Laura同細妹Trista鬥大力-_________-
跟住家姐劉芊彤吃醋!!
Cheryl罵到呀媽不認輸!!
我找Rachel,佢話2A好該死!!
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
痛苦  |
分類: 三月的陽光 |
Hapi-Birthday To Ling Ling+郭梓琳!!
2:55 p.m.去 2A classroom,
心情一般-________-
要同林潔渝坐!!
好失敗呀今日!!
多謝二家姐安慰!!想不到二家姐好好人^^
越來越Like 佢!!
各位:
考完試就要同家姐劉芊彤反2A,
2A一定死緊!! |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
溫習  |
分類: 起秋風的日子 |
還有一日要返學!!
exam要加油!! |
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
exam  |
分類: 溫柔的心底 |
各位除夕大快樂!!
Hapi-Birthday To梁卓雯!!!
還有兩日要返學,
第一日要升旗禮,
一定要早返!!
各位記住要交功課!!
昨天先返所以無打Qooza!!
SoR呀!!
好鬼死鍾意super-junior!!
|
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
我唔怕罵人  |
分類: 起秋風的日子 |
今日好火-________-"
家中實習烹調差不多煮好!!
考試好驚同F.2坐!!
多謝Rachel,Laura幫我!!
唉......差芝士菠蘿多士,麵包卷就做好!!
Laura話自己不識煮,
要我幫手!!
Laura:
我唔係成日有空,
不過你身為科長一定要做哂!!
By大家姐Sarah |
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
有沒有搞錯!!!  |
分類: 起秋風的日子 |
有沒有搞錯!!!
點解死八婆梁焯昕話黃慧慈係我老公-________-"
真是好鬼死變態
返到去要同Miss.Lam報串,
小明實在太過分!!
我真係頂佢唔順!!!!!!
Hapi-Birthday To菲菲!!
|
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
Christine乜咁離譜  |
分類: 三月的陽光 |
昨天打電話比Christine,
佢竟然不聽我電話>.<
好變態呀!!
我今日去禮品店買了三樣物品,
1: 米奇貼紙
2:米奇化妝品
3:米妮簿+原子筆^^
買了一盒零食<<3
打算送比Christine做生日禮物!!
唔知佢要不要? |
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
boxing day<3  |
分類: 燈光照起時 |
各位Boxing day 快樂!!
Hapi-Birthday To 麥雅雯!!
比心機讀書吧你!!
想去Christine屋企,但太遠-______-"
咁耐未去><
各位,本人29要去廣州,31號先返來,
記住穿多衣服!!
愛死S.H.E!!!!!!!!!!! |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
加油吧Sarah  |
分類: 一W一故事 |
各位同學們:
我以前叫Jackie,唔好介意^^
是溏心風暴的-____-
要改名,唔.......
Sarah你要努力,不好衰比林潔渝睇-___-
本人不是成日打Qooza!!
因為我要溫習!!
少左上網!!
886~ |
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
好驚  |
分類: 騎在旋轉木馬上 |
Hapi-Birthday To 小明!!
禮物後補吧!!
一落車飛快上去同Trista,Rachel,Stephanie和Phylis會合>.<
Trista見到Christine和麥雅雯,佢地笑我地笨蛋!!
這次Rachel為左捉弄我,佢問:死人Christine好放肆囉唔該!!
Phylis閃開Stephanie,,哈哈!!
美女呀蚊好乖兼靚女^^
呀咩好溫柔,呀魚就好叻女!!
我今日遲,並不是求目的,
Christine你好煩-______- |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
好痛恨呀!!!!!!!!  |
分類: 燈光照起時 |
Hapi-Birthday To 陳映甯!!
唉......好灰呀!!
要上去2A考!!
心情一日比一日低落!!
唔知點算呀-________-"
上去2A課室,同二家姐Laura喊左好多眼淚!!
E+學習緊台灣話!!
好難ga!!
我叫Sarah,,沙律或沙拉是我的花名!!
不准亂叫!!
劉芊彤告訴我:{好,我就要你好似咁狠毒,你千萬不要告訴我,2A不是你的仇人.}
Thx Joanne同Rachel,Laura幫我!!
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
Christine乜咁黑人憎  |
分類: 起秋風的日子 |
Christine返到來性格己經不同哂!!
平時對人好友善兼隨和,現在.......不需要多講!!
現在好cool兼唔理睬我-_____________-
唉......
大家記住,我考試要同佢坐.(嗚......)
昨天Rachel Yip 知道左!!
劉芊彤做得好!!!!(因為全靠反2A)
由昨天開始喊到死去活來!!
點解>.<
我己經好痛苦!!
係都要迫我同Christine一起做Friend!!
次次入黎就被佢罵,趕我出去!!
果皮你係清白!!
我一路好鬼死信任你同Niki加埋譚芷!!
Thx Cheryl同我講!!
Christine,
我E+好憎你!!
係度唔落黎找我!!
以前對我咁好,E+好想嘔!!夠了!!
我唔想再聽!!!!
聽到我想嘔心!!
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|