| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
31  |
分類: 未分類 |
今日最後一日
本身去氹仔parkour 既...
點知....得我啊傑2個=.=!
去左松山練d基本野/_\!
開心既係我飛到棹子@@
不過都唔敢做dash!
跟住去左練體能 超累=.=!
都冇人知我講緊d咩!
|
| 嗯,就係咁,,, |
分類: 未分類 |
今日肥欽陪我買完野就後,,,,
9:30去睇氣
特技唔錯...不過都係parkour 好玩d!
就係咁.. |
2009 年 8 月 4 日 星期二  |
| PARKOUR |
分類: 未分類 |
大多數人,,,在網上看到的短片,,,
挖咧!他媽的,,真強! 我也想學啊!
但是人家在這魔炫的短片背後
到低付出了多少的汗水?
人上沒有不勞而獲的東西! |
**\(^o^)/**  |
分類: 未分類 |
好耐都冇打啦,
完因真係冇野可以打。
想快d到8月; 等個fd 返左黎就可以開始訓練! 喔耶思~
今日台灣又地震 **\(^o^)/** 散花(**) 抄我啊妹既!
人地地震我做咩咁開心? 因為澳門冇震啊嗎!
另外想知係澳門有冇人想一齊玩
parkour?
End
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
放棄吧!  |
分類: 未分類 |
或許我當你是朋友,,,,你卻當我band 友 /0\!
真係要努力向上,,,,
學結他lu 就算老豆唔比錢 我自己都要學' 因為我都估到佢係咁~
! 唔打 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|