|
星期三--2009.08.05 |
今日係會考放榜日,,
琪係今年既會考生~
唔知佢考左幾分呢??
前一排...
我同琳一齊去天水圍探牙彤and比張入學表格佢,
好耐冇見啦~
見到果時都唔似以前既樣啦^.^
高度同我差唔多~
一開始見面...總係會覺得同以前相處既感覺唔同,
後來係車到傾傾下,,都幾開心丫~^口^
仲知左個消息申請緊搬返黎友愛~
希望快D啦...不過係果到住左咁耐總係有感情既~
唔知佢會唔會唔捨得呢?應該一定會啦~
6樓走廊...之前有一段時間冇人係出面玩Lu~
但係琴日我係屋企聽到玩既嘈吵聲~
不過已經唔係我地果代d細路啦~
6樓真係好多細路~
好似係有15個細路牙~
好啦~打左咁多~
唔知遲d會係幾時打呢??
By瑛
|
2009-08-05 08:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
名..../6樓后座..
處..../宇宙太陽系地球亞洲中國香港新界區屯門友愛邨XX樓6樓后座,,
|
|