Music Playlist at MixPod.com
今日由朝上11點幾開始訓
一直訓到下午7點~~
所以無咩野特別 對我泥講最特別ge真...成日都無食過野@@
計計埋 都超過24小時無食野= =
一樣好好笑ge野
前2日我去士多買野
有個小朋友走入泥買可樂
小朋友:老闆可樂幾錢
老闆:3.5
小朋友: 吓! 5蚊得唔得牙
(我第一時間心諗 吓 士多都講價 之後聽到佢話 5蚊= =)
老闆都講左3.5 仲叫老闆收5蚊 甘老闆咪好開心@@
之後點就唔知 因為我走左..