Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 220 | »

(: 2008-02-28 08:59 PM; ♥



*3*琴晚好早訓.. 突然覺得自己好幸福xD"

今朝早冇帶銀包同電話-x-' 好似yuki甘大頭蝦左tim...x)" 好彩牙媽比左錢我食飯-v-'

吾系我玩完-,- 番學校.. 1路上好冇安全感-___-' 冇帶電話.. 睇吾到時間..

好驚會遲到-3-' 好彩最後冇姐.. -v-' 第1堂.. mathz,, 又系做數and做數-w-'

今日好快做完課loo;D enG,, 交design.. 我個個好樣衰/w\ esther個個好令喔..

中文*2.. 今堂冇甘眼訓.. 因為作文xdd.. 比較囍歡`*v* e排刀系作invitation letter..

art.. 冇野講.. 我幅畫實在系樣衰.. 預左系甘架啦.. /___\' 所以尤太講野個陣冇咩feel..

1unch @ sch001.. 本身諗住練普通話架.. 不過最尾系去左1ibrarY睇和美溫書囉-v-'

epa.. *3* 吾知miz tanG份卷系點ge呢.. -v-' then,, 就系1句刀冇練過啦..囧"

普通話.. 唉.. 情景對話.. 冇練過.. 我真系好渣..! 想背又背吾好.. 根本就吾系d咩對話;

GS*2 第1堂要左泥分組.. 本來我諗住6個人1組就算啦.. 系刀要7個人.. 0rz.. 算啦*

到時候佢地吾做野,, 我最多咪同esther 1齊做埋佢-x-" [e+講就講得輕鬆..

你系咪真系做到架-3-] 第2堂去左聽presentation.. 好左好多.. 系english r00m甘耐..

第1次知個喇叭原來系個到-x-' 吾系miz w0nG講我刀吾知xdd " 好難入去囉其實..-3-'

佢叫我入去個陣不知幾難入-w-' 好彩最尾刀入到..;D 冇幾耐char1ez開門諗住入泥..

佢吾知蚡面有成棚人系到xD" 個下佢開門我笑左XDD" 走個陣陪左vincy去搵尤太...

之後落左canteen吹笛.. wif aster and carmen=) 好開心ah.. 跟住學琴-x-'