終於又番學.. 琴晚整art整到2點..囧.. 仲要系未上色個隻-3-'
諗住今日做啦.. 點知做得好樣衰-口-' 冇心機做啦.. -_____-'
今日dt堂上泥個陣.. s00ben經過2d.. 佢見到*佢*刀好d0wn囉..
真系病得好重下a____a' 校際d野又煩到佢.. 唉../w\
dt堂.. 權權同陳小豪刀低能左*0*' [有病去睇醫生啦-v-']
今日1unch系到抄野.. 冇啦啦個個白痴低能仔陳小豪行埋泥打我-3-'
真系名副其實.. 白痴兼低能-w-' 跟住我望住出面d人.. siu lun lun又話我專心d-,-'
咩事丫.. 個個刀到玩野xDD" 放學練s010 + rec0rder duet.. 我吹得好差差差..
自卑... art! 囧.. 好難做丫..T T