WELCOME !!! . . . punyantung

ShaTong
暱稱: 傻彤''
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-01-12
長大了啲莪!
我想説.......
GO*GO*GO*
''動''感!
文章分類
全部 (7)
_彤''鮦聲気  (4)
長大啲莪* (1)
未分類 (2)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 2260
2008 年 6 月 17 日  星期二   暴雨


長大了啲莪! 愉快 分類: 長大啲莪*

TOday*____*

考試算系完佐一半[仲囿TSA].

先呼半口気吧!

而且.....

莪第一次入香港大學了![参觀]..

虽然如此..

BUT真系好多收穫...

嵟入大學充满佐動力!

[有照片看哦!!]

    NNNNNNN___!

莪影返以前細個D相,

再對比下再過4年就要入大學了..

时间真系過得好快,

觉得以前無乜作為..

所以..我要努力讀書!

以入大學為基本目标..

入香港大學為最终目标!!

__特别鳴謝___:Jim Jim

带我地去之余,仲教我地悟少英文!

又醒佐啦!!嘻嘻~~~!

做埋摄影師添*帥!

参观完之后仲一起High Tea喲~

又是值得回忆的!!好味味...^_^

好希望我悟會辜负Jim Jim既期望啦~

他之前的學生不聽話..不努力讀書[笨蛋]

遇到Jim jim真的好幸运^_^*

好好珍惜和他相处的日子...!

HKU啲大門    同Jim合照*

摄影師_Jim   向中山先生致敬!!*

   厕所制作!       High Tea!~

     猜是谁*   可爱吧∼∼呵呵!




訪客留言 (返回 ShaTong 的日誌)


Max20 於 2008-06-27 08:45 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX''
Posted at 2008-06-28 12:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-06-27 01:29 AM 發表:
你說我青春.
謝啦.哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

悟好太開心...
要好好珍惜啊!
米好容易老!
嘻嘻!~
Posted at 2008-06-28 12:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puiyee603 於 2008-06-26 09:30 PM 發表:
小女cm又到la,,,
are you happy????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I am Very happy Everyday*
Thank you so much!
how about you ?!
i hope you happy  too!!
Puiyee___deedee!
Posted at 2008-06-28 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



_ar.寶 於 2008-06-26 08:54 PM 發表:
那天真的收獲多多呀~
好美味的一餐吖^^
你這麽聰明.
大學搶著收你呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哪有這麼夸张耶...
要靠努力的^_^
一起进去吧!!!OK?!
我行,你更行!*
Posted at 2008-06-28 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-06-21 06:51 PM 發表:
哇哇哇...
原來你細個已經咁老.
哈哈..講笑啦.
不過你細個同你依家個樣都似.
怪怪的.
可愛就差我一點啦.嘻嘻...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩老啊~
應該話依然保持甘青春!!
哈哈~
最可爱是你啦>.<
Posted at 2008-06-26 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雞 於 2008-06-21 11:19 AM 發表:
看來你們那天的收獲不錯唷..
JIMJIM真系好
帶你地去'WET'
照片本來不錯 但最後那張
真的挺可愛唷!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有無其他含意架>.<
呵呵~''WET''_落雨都好WET''   
Posted at 2008-06-26 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-06-21 10:26 AM 發表:
車,個隻肥JIM.返去將佢分開5舊.
竟然唔叫我?!=3=

D相都影得唔錯....
可惜係最尾個張,有D嚇親.
你有冇過渡過先俾我地睇噶?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有叫架~但無人話去!![果日仲要落雨>.<]
为你好咋~早知悟放最后果张..
焦點都放曬系可爱的我身上,
完全纯真^_^未来的我!呵呵~
Posted at 2008-06-26 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Christy2390 於 2008-06-21 10:09 AM 發表:
Starbucks..
好名貴

你細過張相
點解額頭中間有一點紅色
超似印度女仔
wahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

印度GIRL>.<
好靚架喎*可惜我悟系~
以前流行啊嘛..衰鬼*
Posted at 2008-06-26 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-06-20 06:17 PM 發表:
哈哈..果個細路女系未你離咖..
哈..好搞笑啊..
同你依家個樣都好似樣..(以前得意好多..哈)
我鍾意jim jim多個肥關n倍..
jim jim平易近人啊..哈哈..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘在意我細個果張相架..
实在太得意..迷人呢~嘻嘻!
JIM JIM 同肥關各有好处*
要珍惜可爱的我~
可爱的JIM JIM 同 你自己啦!!*   
Posted at 2008-06-20 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Max20 於 2008-06-19 06:38 PM 發表:
我都想去HKU呀...
有D唔捨得JIM Sir同肥關...
有福相帶住四方帽個個係誰呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘可爱~
仲有邊個啊!----->本尊!
是我的小时候和将来的样子!!
嘻嘻!!
^_^
Posted at 2008-06-19 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]