有D得過且過既感覺.最近D脾氣都好差,要發洩下先得啦~~~嘿...
一切都來自感覺…好像很不現實吧.
今日又俾人話…俾人話得多先會成長wo~~~太過保護係唔識成長既..
今日d時間過得好慢丫~~~有d悶添.今日我又係企B機果邊,同埋要頂單.開始覺得OK既.慢慢就會發覺有時都幾煩架.好多時埋一張單要行幾轉.今日唔係甘旺場,SO過得慢D.but我既breaklunch就吃得好遲啦,正確來講係下午茶.再甘吃落去...唉...