今個星期要返早low,又要落場啦.琴晚訓得唔夠,落場既時候又無訓wo,搞到夜晚冇麥精神做野.加埋今日既心情又唔係甘好…心情好down.冇麥心機做野…好想早走阿,but無得走…都係要等到夠鐘先有得走.今晚都唔多人來吃飯,好靜阿!收工後都幾快返到屋企既,甘又過左一日啦.
做呢份工就快有一個月啦,d同事未識晒,&打單識小小,唔清楚d野係邊,要記low.冇麥人同我講,要自己问,唉~~~悲哀中.
發覺自己好多時睇野有小小負面,but要小小時間我先會恢復正常.今日都唔知做麥,好感觸甘.總係覺得欠d咩~~~
今日午飯既時候係出面登記,無聊...'阿媽'間中出來睇我點登記.搞到我唔知點,有D無奈.唔係好熟D野,
好多細檯等ar.要做好,又要幫客登記,又要聽call咪,一時忙,一時又好得閒~~~