今日想話唔做既拉…But又猶豫左…冇講到.好似冇目標 .
根據近排發生d野..發覺自己有好多缺點…同時又d缺點亦係優點既~~~都係人地話俾我知…or係自己發現.要完完全全改變可以話係一件難事.成長要代價嗎???
由於琴日系第一日長時間著住高蹭鞋做野…累死我拉.都唔慣,今日依然係著住AC既衫.係甘俾D客叫去落野or埋單.唉…俾人誤會.依然係有好多野唔識…要问人,If有人问我野…識既都會幫拒既..唔識即刻交個波俾人.有人送左兩個字俾我…”主動”雖然自己係明白…but好似冇做到low.