今日依然係返十二點…好似每一天訓醒就返工,放工就返屋企訓.雖然日子過得很忙,但好像不充實.朋友話我…做咩成日都返工架….好似有一大堆既埋怨說話.我都想過返d正常小小既生活,but好似身不由己.
今日公司又係靜得可憐,冇麥人黎買野.下午間中有d學生入來買野.其中有個女仔想買煙…一睇就知拒未夠18啦,仲話冇帶身分證.後來用英文係度暴粗…唉…無奈.
係返工前收到學校打來D電話,話我之前send做履歷表過去申請個位就冇啦,又问左我有冇揾到野做,跟住就話有另一間請人,问我去唔去見甘.其實自己已經見成左一份工架啦,不過都想去試下見.於是應成左星期五去見.跟住又好趕去返工low.