頭一日返工..咩都唔識.人地應該唔會介意既.都要時間俾大家適應下既.感覺有點悶.不過企得特別累, 好似係度罰企.d同事都ok既.不過我都係會俾人話…好細聲wo,睇來我講野真係要大聲d先得拉….
今日下午過PUK FO LAM,係出面等左好耐先入去,入去後俾左封信俾經理跟住就叫人帶我去試衫low,最後得一套OK既.跟住淨係講左小小野…就走low…同埋叫我聽日返 11AM.拒地仲问我點解甘遲先去試衫…
後來又搭車過旺角買鞋…一買就買左兩對甘多…女人太多都這樣吧,喜歡shopping…喜歡就會買吧.就這樣一天的假期就沒了.明天又要開工了.