琴晚幫舊DT既功課上色,上完之後又比呀哥話啦 / 口 \
「哇,油到成舊炭咁既。」
之後度我油背景,佢又話
「簡直就係樹林中的一舊炭。」
聽完當堂 囧rz 左........
真係好似一舊炭咩=___________=?
鍾鍾生日快樂!又大一歲啦!祝日日開心=]