依家係10:32分.....本人...係度打qooza+ing =v="
琴晚3:00先訓=.= 因為整qooza都整左好耐-3-"
本來諗住用詭異既主題黎整日記...不過擺左果首詭異既歌落去之後.....
發覺原來要用黎襯托呢首歌既背景圖都好難 -.-"
因為就將我整個file翻轉搵 - - 為求搵到幅岩佢既圖XD..
但係....都係搵唔到 orz||
所以.........所以....所以...都係算= =
我唔想比一首歌控制住自己= ="""
~完~