今日我6點幾起身,約左玲玲食早餐,
8:00食完搭車時,我講左一d鬼故比佢聽(唔恐怕的)
佢竟然大叫..兩人都好nor..
l0點去一間廟,悶...
食野lu,點知食一d平時有得食的白飯,叉燒..
跟住坐左1個鍾車去睇環保的博物館同埋元朗的製餅廠,
最開心的係:製餅,食餅,行街
去左樂富行下,見到明星-楊秀惠,
都佢影相,估唔到冇fans在旁邊..
唔記得拎簽名.......
今日林莉麗申請左:
支持!支持!