今日去旅行一d時間唔開心,不過大部分係好好好(100%)開心架∼
今日我7點幾就起身,
8:00出門口買野,
(約左gloria 8:15等)
等唔到佢...返學校先∼
返學校見到一大班人係到玩,
我要玩埋一份,
之後就見到gloria和明道,
明道著得好型呀 
我地好快就要上車啦∼上車之後玩傳氣球同估歌仔,
去到就食野,(18冇帶枱布=o='')
食完同fd去玩&影相,好好玩呀*v*
令我最唔開心的係:
集體遊戲個陣時,
班人都唔知點解咁白痴,咩都唔識玩,
我鬼得閒教佢地,我自己都要玩架...
我好鍾意玩<砰砰啪>呀!
番到學校見到明道呀∼
佢好q呀...
|