我而家上緊電腦堂呀,
呀sir冇番,
代課個個老師唔理我地
真係好啦...好開心呀!!上左maths堂...好鬼悶呀!!
都聽唔明佢講咩既..就係係到講講講...又唔理我地喎..真係丫!!
考試肥左佬就係關你事啦..
之後加架:
我岩岩去左boby check,
好驚呀
我差d就要去配過一個新眼鏡啦∼
之後比個doctor(女)睇...
好恐怖呀!!!