今日都唔知咩事,突然好想上黎打野!!! 好耐無打過! 今日全日都好痛:(除左Eng.... 真係痛得要命!!!!
Eng 呀sir同我講左我多野~ 唉...有點灰...
我唔想溫中文,都唔知有咩溫....
唔好咁對我喇:(有點唔慣! 與你一起331日(k) 仲有唔係好多日就大一卒... 不知好事定壞事!!!!