鍾意左Big Band` G-Dragon=) 下學期第1樣功課要欠啦-, - 掛住打機同出街冇心情做 跟本覺得自己已經冇心機讀書 呢排避1個人避得好苦 無論點避都避唔到 見到你我諗返起d事囉=) 呢排強日日都叫我解決 唔好誤會第2個 佢係甘叫我同某人做返朋友? 我唔係好記得.. 諗唔起果日咩事=.=~