又去拜年-_____-'' 今日去將軍澳` 聽日去天水圍'' 成日刀去到山car啦咁遠...
答左2個幾中頭車- -' 搞到我刀暈暈地`Θ﹏Θ 去到咪又系打機,,,不如系屋企打好過啦
悶''OTL...
很期待每天的晚上^_______^