YO!E度係金魚仔個q00za
SiUDeViL
暱稱: ___x紫色小蕃薯`=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
跳舞=v=
今日係我跳舞-咁多日最...
ya!又book場跳舞-v-
點算-.-入錯班~唔想入...
唉~又比小了
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 161
今日人氣: 1
累積人氣: 1625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


比人攞左件校褸呀 不屑 分類: 未分類

f**k唔想講粗口xD

我上個星期比人攞左件校褸呀

搞到今日冇校褸比人記左個名呀- -

跟住祈sir鬧我w0

我話比佢知話比人攞左啦

佢就話咁e  D係唔係你既責任呀

我係咁講佢係咁話咁e  D係唔係你既責任呀

我話係佢又話咁咪係囉

你下次打開左個書包放入去係唔係好難呀

                     哇!!!總之好唔鋸啦



2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


新年祝大家超快樂xD 愉快 分類: 未分類

今日我一焦早訓唔著

我就攞部手機聽歌啦

跟住我就見到我呀媽同老豆出去個陣係5點幾

跟住我就冇理到啦就聽住歌訓著左

9點幾個陣我醒左我就聽到呀媽番黎

我就起身問下佢咩事啦

點知原來老豆要入E院做手術

我個陣時O左

好彩我呀媽話係D小手術

老豆好快就會番

我希望我老豆冇事啦-V-

                                                             分享-V-    ------------------->

 

                                                                     

                                                                                                            聽o既人真係要聽哂佢



2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


好內疚呀T^T 鬱悶 分類: 未分類

唉!!!!琴日都唔知痴左咩線-V-

因為我教個手機o既鬧鐘個陣,唔記得左教個a.m同p.m搞到今日唔知醒- -

今日我番學練波,唔錯-V-幾開心-V-

我都學識左一招-V-

阿亮識開波-V-跟住我次次開波都過網xD

跟住李SIR佢就比我地洛場打攻勢-V-

我就同D大炳一齊打-_-v

好緊張

跟住有一次呢呀宏就比波我比我殺過去

唉!!!!!

點知自己唔醒目

唔識上去殺搞到呀寶幫我救左2球

E家諗番覺得自己未有資格洛場打波



2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


都係做功課xD 開心 分類: 未分類

今日都冇咩特別事o既

 今天起身打左一陣機啦-v-

  跟住我就洛街買野食

   點知今日我食開個間死人野冇開

    真係xyz佢咁難得我出街食佢佢冇開T^T

     跟住真係冇咩野好食- -

      我就去左買腸食xD

         不過我今日想同大家分享一首歌         就係-------------->知道



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


唔錯啦-V- 愉快 分類: 未分類

                                                                                         今日OK啦-V-

                                                                                  做功課都做得幾開心o既

                                                                                       我做左個幾鍾先係做得個2樣- -

                                                                                           今日都冇咩特別o既事

                                                                                                  but我琴晚都過得ok啦

                                                                                                      琴日電視都冇咩野好睇

                                                                                                             我一路睇一路同呀譚仔傾電話

                                                                                                              我就叫佢睇明珠台啦

                                                                                                                  我同佢係度睇仙樂飄飄處處聞   (睇得幾開心xD)

                                                                                                                       點知我睇下睇下覺得幾好睇- -

                                                                                                                          我就睇哂佢  (覺得自己好無聊)

                                                                                                真係想快D番學呀-V-