f**k唔想講粗口xD
我上個星期比人攞左件校褸呀
搞到今日冇校褸比人記左個名呀- -
跟住祈sir鬧我w0
我話比佢知話比人攞左啦
佢就話咁e D係唔係你既責任呀
我係咁講佢係咁話咁e D係唔係你既責任呀
我話係佢又話咁咪係囉
你下次打開左個書包放入去係唔係好難呀
哇!!!總之好唔鋸啦
今日我一焦早訓唔著
我就攞部手機聽歌啦
跟住我就見到我呀媽同老豆出去個陣係5點幾
跟住我就冇理到啦就聽住歌訓著左
9點幾個陣我醒左我就聽到呀媽番黎
我就起身問下佢咩事啦
點知原來老豆要入E院做手術
我個陣時O左
好彩我呀媽話係D小手術
老豆好快就會番
我希望我老豆冇事啦-V-
分享-V- ------------------->
聽o既人真係要聽哂佢
唉!!!!琴日都唔知痴左咩線-V-
因為我教個手機o既鬧鐘個陣,唔記得左教個a.m同p.m搞到今日唔知醒- -
今日我番學練波,唔錯-V-幾開心-V-
我都學識左一招-V-
阿亮識開波-V-跟住我次次開波都過網xD
跟住李SIR佢就比我地洛場打攻勢-V-
我就同D大炳一齊打-_-v
好緊張
跟住有一次呢呀宏就比波我比我殺過去
唉!!!!!
點知自己唔醒目
唔識上去殺搞到呀寶幫我救左2球
E家諗番覺得自己未有資格洛場打波
今日都冇咩特別事o既
今天起身打左一陣機啦-v-
跟住我就洛街買野食
點知今日我食開個間死人野冇開
真係xyz佢咁難得我出街食佢佢冇開T^T
跟住真係冇咩野好食- -
我就去左買腸食xD
不過我今日想同大家分享一首歌 就係-------------->知道
今日OK啦-V-
做功課都做得幾開心o既
我做左個幾鍾先係做得個2樣- -
今日都冇咩特別o既事
but我琴晚都過得ok啦
琴日電視都冇咩野好睇
我一路睇一路同呀譚仔傾電話
我就叫佢睇明珠台啦
我同佢係度睇仙樂飄飄處處聞 (睇得幾開心xD)
點知我睇下睇下覺得幾好睇- -
我就睇哂佢 (覺得自己好無聊)
真係想快D番學呀-V-