好慘呀T^T
今日我家姐佢病左!!去睇E生啦!!!!本來都冇咩事o既!!!!!!跟住番黎食藥個陣都同我講話D藥水幾好飲- -
個陣時我同緊FD傾緊電話!!佢就叫我比佢玩啦!
跟住就出事啦!!!冇啦啦佢就山左機就話好頭痛
我呀爸呀媽佢就即刻打比個個E生問佢咩事啦
條粉腸就見緊病人唔聽電話w0
個時真係勁想爆粗
我真係希望我家姐冇事啦T^T