今日真系火到爆l0r... 本身今朝接樑墉墉返學&放學... 旦冇拉拉發燒...搞到朝早冇得去 後尾起身戈陣刀成12點幾 食完野再食藥 跟住又訓過=] (眾: 妳刀幾訓得咖wo=]) 訓到3點幾 俾餅餅打黎嘈醒左=] 跟住換衫衫返鐘聲-v- 本身以為樑墉墉會好早放學... 點知佢成6點幾先放 ******* 仲俾某人激到我爆血管甘濟-___________________-"OMG… 今日搵到好多歌^v^ 聽日去夢工打機-v- 好祈待牙>v<