| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 就快母親節..吾知點好..." |
分類: 未分類 |
天日就係母親節啦
我牙媽打黎要問..就黎母親節..送d咩?
我問返佢..想要咩
佢話..要錢..我緊係話冇= =..
跟住佢話..送銀包啦咁
以上既對話..令我對佢既反感越黎越深
我真係吾知送吾送野比佢好
當初係佢放棄左呢一個家
放棄左佢自己既子女同老公
我都吾知我有咩理由要去係母親節送野比佢
佢自己依家都有個女..佢女送味得
雖然話係佢生我出黎..老豆都係咁講..要我送
但我真係好好好吾鍾意呢個牙媽
又係佢自己吾要我地先..我都吾想認呢個牙媽
唉...搞到我吾知送吾送好
我打去問佢..要吾要花..係我自己摺
佢即刻話吾要牙...要銀包
可見佢份人幾現實
母親節係子女表達愛意
其實送咩都得啦..但佢就係咁現實囉..
妮知道都叫我吾好送..可能吾送會好d!!
I hate my mother!!!
|
|
|
妮 於 2009-05-13 06:08 PM 發表:
Hi 又係我 哈哈=]
係咪好開心呢xd唔洗問都知係架啦 呵呵
|
|
|
°死性不改→老藍≠ 於 2009-05-10 01:20 PM 發表:
睇到呢d野=_=我都好想講..唔好送~ 竟然佢到依家都咁對你地囉-_- 連你自己親手摺既花佢都唔要 點解要送呢?(雖然咁樣講傷左d)
|
|