只愛自由自在的`魚
SiU_Yu52
暱稱: SiU魚`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
music


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

最新文章
落雨天...
激死.\/.!
星期6...
就快母親節..吾知點好...
好悶牙-口-....
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 11
今日人氣: 4
累積人氣: 299
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


就快母親節..吾知點好..." 分類: 未分類

天日就係母親節啦

我牙媽打黎要問..就黎母親節..送d咩?

我問返佢..想要咩

佢話..要錢..我緊係話冇= =..

跟住佢話..送銀包啦咁

以上既對話..令我對佢既反感越黎越深

我真係吾知送吾送野比佢好

當初係佢放棄左呢一個家

放棄左佢自己既子女同老公

我都吾知我有咩理由要去係母親節送野比佢

佢自己依家都有個女..佢女送味得

雖然話係佢生我出黎..老豆都係咁講..要我送

但我真係好好好吾鍾意呢個牙媽

又係佢自己吾要我地先..我都吾想認呢個牙媽

唉...搞到我吾知送吾送好

我打去問佢..要吾要花..係我自己摺

佢即刻話吾要牙...要銀包

可見佢份人幾現實

母親節係子女表達愛意

其實送咩都得啦..但佢就係咁現實囉..

妮知道都叫我吾好送..可能吾送會好d!!

I hate my mother!!!




訪客留言 (返回 SiU_Yu52 的日誌)


妮 於 2009-05-13 06:08 PM 發表:
Hi 又係我 哈哈=]

係咪好開心呢xd唔洗問都知係架啦 呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



°死性不改→老藍≠ 於 2009-05-10 01:20 PM 發表:
睇到呢d野=_=我都好想講..唔好送~
竟然佢到依家都咁對你地囉-_-
連你自己親手摺既花佢都唔要 點解要送呢?(雖然咁樣講傷左d)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]