| «‹ April 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 好耐無打啦 |
好耐無打嚕...
嘻嘻...懶得績ㄚ..^^
今日去左唱k...
叫左蠢怡.ㄚ文.燃榮.ck.屌彤仲有肥仔裕..
7個人走去唱k= =
一開始男仔系無人唱既...
唱左陣後..
d男仔搶住黎唱-0-
勁無耐ㄚ...
我地飲左好多野飲ㄚ^
1:??矮仔雄打黎話黎搵我地!!
黎到唱左一陣就夠中嚕....
唱完k就去左雞地打波...
5:??就番左屋企..
番到黎打機打到依家先打日記^^
好啦..得閑先打過啦..
|
| 刊登時間:2007-10-19 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
瑤姐...
你點解有我日記既= =
thx Posted at 2007-10-23 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ah哥CM也xp:] 玩得開心米hO lOr' 卡.^_____^
|
網主回覆
ah妹...
thx~!!
Posted at 2007-10-23 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
龍.0. cmcm你.0. 你出街都唔叫埋你老婆@o@" -3-有冇搞錯:) 嘻.. =] 玩下姐-w-" 好啦" -v- 得閒再黎過啦'! =]8`
|
網主回覆
香姐...
THX!!
佢唔出得ㄚ- -
多D黎啦...
Posted at 2007-10-23 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR榮 於 2007-10-20 09:08 AM 發表:
我同你講多次 我係榮撚 唔係撚榮呀 - - 屎忽鬼呀 >"<
|
網主回覆
我唔係屎忽鬼...
我係中2叫你燃榮ㄚ... Posted at 2007-10-23 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|