傻 仔 

心煩中...

~我日日都會改背景音樂既~

今日—只對你有感覺

SillyVicky
暱稱: 傻仔
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
無哂我D BABY ARAR
無聊
無野好講
2006-08-15
是時候走LOU...
文章分類
全部 (35)
唔開心一記... (4)
無聊一記 (24)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 3
累積人氣: 1682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 23 日  星期二   雨天


我諗清楚喇` 感動

今日...尋晚...

我好唔開心...

我怕我會成為寂寞的惡魔...

我怕我會嫉妒...

我怕我會自私...

我好驚...

唉 ... ...

我無話可說...

扮野...好咩?

我唔會...

自我...太自私了?

要領會到…對我來說…好像太遠了

我像跌入深淵一樣...

沒有翻身的機會...

但我仍保留一絲的希望...

希望天堂會降臨...

而我...

會一直在地獄裹等待天堂的出現…

而天使...

我不期望她會回頭看我一眼...

只求她得到幸福...

如果有我的出現...

破壞了她們的關係...

我情願我從來沒有認識到她們…

如果因我的出現…

能令我幫助她們…

做一條「過河擦橋」...

我想...我的良心必會答應她的要求…

 

 

刊登時間︰2006-05-23 07:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 SillyVicky 的日誌)


Ivy 於 2006-05-23 07:40 PM 發表:
Guyz . .
i promise i won't homestay with her ;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

除左Homeday呢
我唔係太過care this ar
係the other time ar....=,=
Posted at 2006-05-23 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



人 於 2006-05-23 07:35 PM 發表:
黎智媛 打打氣
亦能與她分享這份喜悅

哇..
你cc你講到點丫..-口-''
好無奈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好對唔住牙
請你原諒我既失常
我無能為力牙真係
個腦諗唔到野...
Sorry
 
Posted at 2006-05-23 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ivy 於 2006-05-23 07:35 PM 發表:
Dun be worry ``
i will be with u in Japan >3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

but我真係驚牙...
有DD唔想去...
Posted at 2006-05-23 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]