傻 仔 

心煩中...

~我日日都會改背景音樂既~

今日—只對你有感覺

SillyVicky
暱稱: 傻仔
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
無哂我D BABY ARAR
無聊
無野好講
2006-08-15
是時候走LOU...
文章分類
全部 (35)
唔開心一記... (4)
無聊一記 (24)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 1698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


無聊

今朝好心急咁開電腦...

諗住可以快D睇到自己咩班...

BUT...

一片空白...

咩都無既...屎棍~!!

又話廿三號,,

曉曉曉曉...

失望LOR唔該...

BUT BUT,,

唔睇咪仲好...

唔洗知咩班...*v*

費是大失望牙!

之後睇碟HAR左一個朝早...

下午番學校

比MISS話話....

BUT我都無乜FEELING

-O-...

呆左LOR唔該...

傻仔本身係一個乖仔黎既...

BUT在THIS暑假變左..

變得曳左...

比人話都唔識悔改~!!!

OMG...

佢屎梗嫁喇

都唔知學左邊個

成日講粗口...

對住屋企人都講!!!(*唔小心)

悶爆...

跟住睇到自己咩班...

呆左...

我唔GUR...

我要同「BER BER」一班!

好想吊你牙

我又吊唔到

頂你又頂唔到

我唔GUR牙屎忽

唔講喇...屎棍

OR你睇我XANGA啦...

自己估喇下..

刊登時間︰2006-08-23 07:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SillyVicky 的日誌)


loveRCHRISTY 於 2006-08-23 11:10 PM 發表:
唉..!!!!!!!=/\=''
超唔HAPI囉..
乜乂野[[BER BER]]呀..???
唔識讀,,,又唔識解..=V=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]