傻 仔 

心煩中...

~我日日都會改背景音樂既~

今日—只對你有感覺

SillyVicky
暱稱: 傻仔
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無哂我D BABY ARAR
無聊
無野好講
2006-08-15
是時候走LOU...
文章分類
全部 (35)
唔開心一記... (4)
無聊一記 (24)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 17
累積人氣: 1696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


安心lou... 開心

算叫做開心啦...

之前...

阿媽話如果今次下學期測驗不能考到全班一至十名...

就要...退出童軍

嘩!咁大劑牙??

*原因--我上學期考試跌左好多名... ...

唉...

其實...講真牙...

我今次無乜溫過...=3=

討厭溫豬豬..~!!!!

咁估下我幾多名喔...

唔努力溫書的後果...

都係撞彩姐...

我拎到張成績表果陣...

我以為我拎錯左...

=.="

其實都係好鬼差...

算啦...

話明徐屎淇嘛...

哈哈...

留言估啦...

--------------

仲有8日牙!!!!

--------------

刊登時間︰2006-05-25 08:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SillyVicky 的日誌)


Rosa 於 2006-06-10 06:44 PM 發表:
我係張鎔鎔個Qooza見到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rosa 於 2006-06-09 06:19 PM 發表:
我知道!!!!!
係唔係第10???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

you ofcoz know the answer la....=3=
why why you have my blog link?
Posted at 2006-06-10 10:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



^ .<" 於 2006-05-26 10:49 AM 發表:
Vicky ....`
唔好灰心啊`
努力 d 讀書啊`
如果唔係我嬲嫁`
^ .<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我幾時改左名叫Vicky牙??
..............男女男...............唔好嫁...
對身體唔好嫁.....
Posted at 2006-05-26 10:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kamingj 於 2006-05-25 09:03 PM 發表:
我估你全班一至十名xPPP*
講下-0-''開估吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔得牙...
一定要估NuMbEr牙
好奸牙你
Posted at 2006-05-25 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ivy @ 於 2006-05-25 08:09 PM 發表:
Hey . >
dun worry n cheer up >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我成世仔無乜時間cheer up嫁喇...
不過...
睇你咁講...
好啦...cheer咪cheer...
你知我班名次喇??
Posted at 2006-05-25 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]