傻 仔 

心煩中...

~我日日都會改背景音樂既~

今日—只對你有感覺

SillyVicky
暱稱: 傻仔
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
無哂我D BABY ARAR
無聊
無野好講
2006-08-15
是時候走LOU...
文章分類
全部 (35)
唔開心一記... (4)
無聊一記 (24)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 4
累積人氣: 1683
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


悶爆... 不安

悶死我喇...

有乜野好做牙...

玩CoMpUtEr?唔好玩?!

睇TTTTTVVVVV....?唔好睇+無野睇!?

玩MsN LoR....惟有;..

唉....

MsNMsN....MsNMsN,,,,,MsNMMSN......MMSMSN....(歌黎嫁....試下用生日歌黎唱喔!)

悶到癡左....

想訓又訓唔著....

只有....呆坐.....

.........

..........

...........

..........

唔知過左好多個世紀....

終於有D可愛小小既電視睇.......

=.="

無溫過豬.....

今日都唔溫.....

中文唔想溫.....

溫黎FiNd老襯....

唔溫三更訓.....

嘩~作得唔錯咁...

幾押韻....YEAH~~~~

哈哈.....

笑+嘔死左........

來日見啦....

刊登時間︰2006-06-17 10:55 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SillyVicky 的日誌)


Sally~~ * .*" 於 2006-06-20 08:10 PM 發表:
真係 find find me wor ~
^ .^"
anyway`
我都唔係打好多字姐 ... 相比你篇 diary ...`
ng G tomorrow can i meet u in the morning lei ..`
ho want to meet u lei`
then i tomorrow 等收 your drink lar`
^ .^"
& ... finish Exam u must go to my XANGA lar`
u promised me ga lar`
^ .^"
i know "人必會死"
but i want u be4 die at least 話聲我聽`
等我有個心理準備 .... 姐 ... ^ .<"
& i believe i will die be4 u lei`
dunno y ... but ... just ... think ... ??
anyway`
i am looking forward to hearing u soon`
[ do u remember Mr. Lee ... ?? he taught us this sentence ..... & unbelieveable that he is a 副校長 ]
= .+"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地無緣喇...
有無限期嫁...?
我點鬼知我幾時X???
就算你都唔知啦~.~`
But you said....just think...
ok...我接受~
mR.lEE做副校????
講笑找THE ANTHER好喎....
嚇到我無左鼻哥洞肉...
=.="
Posted at 2006-06-21 03:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sally~~ * .*" 於 2006-06-20 07:29 PM 發表:
wey ~
爭我一盒飲品喎 ......... ^^""
講笑姐 ....... 唔洗真係俾 ......`
anyway`
ho want to see see u lei`
when u have time then go to my XANGA la`
everyday update`
come & see ar`
if u dun see see then 咒你一世 ~
[ 變左賣廣告 tim ... = .+" .. ]
anyway`
u can't die ga`
u have to find find me be4 u die at least ...`
^ .<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩...咁有心機打既你...
好佩服&多謝...
我好認真嫁...
要俾既~
考完試咪有時間LoR...
好~我一定去...
咒我一世.....
可能我都咩左呢....
我can't死??
人必會死既....>,<何況【我】~
何謂find find YOU??
我都唔知我有幾奈...
不過你出到聲...
我就盡力而為地"find find YOU啦~~~
Posted at 2006-06-20 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



=] 於 2006-06-20 07:08 PM 發表:
study la >3
dun be lazy na * XD !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~知道喇...
UM<<<<>>>>>
WHo Are YOU AR~??= ="
Posted at 2006-06-20 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveRCHRISTY 於 2006-06-17 10:17 PM 發表:
你真係好似好悶咁喎''''
點解我見唔到你ON既....
HAHA,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點至好悶牙...
係超超超超悶悶悶悶到乜咁~
悶唔代表要On...
AnD~~~
唔想開電腦...
慢到嘔左....
Posted at 2006-06-20 06:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]